20 Eylül 2012

Eylül de Bitirdiklerim / Kozmetik


Bitirdiklerim çok birikmeden yazmak istedim ilk bitirdiklerim yazımı. Hemen başlıyorum:

1) Loreal Casting Créme Gloss 700 Kumral : Kuaföre gitmekten, orada beklemekten ve en çok iyi bir kuaför bulamamaktan şikayetçi olmaktan sıkılıp saçımı kendim boyama karar verdim ve bu boyayı keşfettim. İyi ki de keşfetmişim piyasadaki en iyi boyalardan. Öncelikle içinde amonyak bulunmuyor bu yüzden saçınıza zarar vermiyor hatta canlandırıp acayip yumuşak yapıyor. İçinden çıkan saç kremi 5-6 yıkama gidiyor boyadıktan sonra ve kullandığım en iyi saç kremi. Keşke büyük boyunu da çıkarsalar çünkü saç kremlerinin çoğu aynı. Eğer saçınızı boyuyorsanız bu boyadan mutlaka deneyin. İster kendiniz boyayın ister kuaföre ama şu amonyaklı zehir gibi kokan zaralı boyalardan kurtulalım yahu. Fiyatı 18.90 ama indirimden 11.90 a aldım ben.

2)Syoss Şampuan : Saç kremiyle beraber 9.90 TL ye ucuz diye almıştım ama hiç gerek yokmuş. Bol bol köpüren saça hiç bir faydası olmayan fos bir şampuan. Damacanaya koymuşlar şampuanı resmen dök dök bitmiyor. Kireç tuttu resmen bitene kadar:).Çok hesaplı gerçekten belki fırça filan yıkamak için kullanılabilir ama saça değil. Bir daha almam.

3)Loreal Çift Bazlı Göz Makyajı Temizleyici : Etketini sökmüşüm çünkü uzun zaman oldu alalı. Oldukça güzel çıkarıyor makyajı ve hemen bitmiyor bu yüzden, az miktarda kullanmanız yetiyor. Ama yağlı kalıyor göz çevreniz o yağı emene kadar. Bir daha almayacağım bu çift bazlılardan.

4) Self Heating Smoothie Mask : Watsons un maskelerinden biri bu da. İçinde kayısı, şeftali ve mango özleri varmış. Kokusu, yapısı güzel. Cildi derinlemesine temizlemek için kullanılıyor. Özelliği ise ciltle temas eder etmez ısınmaya başlıyor. Bir süre sonra da soğuyarak ferahlatıyor. Isınma özelliği ilk sürdüğümde biraz korkuttu beni açıkcası çok mu ısınacak acaba diye ama öyle olmadı. Bekledikten sonra suyla yıkıyorsunuz. Cildim temizlendi ve daha da güzeli nemlendi aynı zamanda. Kurutacak diye düşünmüştüm ama öyle olmadı. Alıp denenebilir zira Watsons un maskelerinden en beğendiğim bu oldu.

5) Pure Beauty Black Pearl Göz Kremi : İşte kabusum! Göz kremi süreyim dedim geceleri ve bir kaç gün sürdükten sonra sabah kalkınca gözümün altı balon gibi şişmişti. Gün içinde de ara ara şişme yaptı. Tam bir kabustu. Hani öyle az bir kabarma filan değil resmen gözüm kapandı. Belki ondan değildir filan diye tekrar denedim yine aynı şey oldu. Hemen attım tabi ki. Asla asla almam artık! Şimdi Sebamed kullanıyorum 1 haftadır onu bitirince yazarım ama ondan memnunum şimdilik

6) Flormar Göz Kalemi 102: Simli siyah bir göz kalemi. Her ne kadar Flormar ın göz kalemleri akma yapsa da sürülüşündeki kolaylık ve heryerde karşıma çıkan standları yüzünden bu göz kalemlerinden vazgeçemiyorum. Simli olan daha az siyah ve öyle bariz bir simi yoktu idare eder ama bu numaradan almayacağım bir daha.

7) Watsons Makyaj Pamukları : Daha iyilerini kullandım hatta kötülerden diyebilirim. Kat kat ayrılıyor ve çok ince sıvı döktüğünüzde hemen incecik oluyor sağlam durmuyor. Bir daha almam.

8) Rimmel 5 in 1 Nail Treat Base& Top Coat: Rimmel in hem oje altına tırnağı korumak için hem de oje üstüne parlatmak ve korumak için şeffaf ojesi. Ben çok beğendim. Base coat olarak kullanmadım ama oje üstüne çok kolay sürülüyor kalın fırçası sayesinde ve hemen kurumuyor oje sonuna kadar kullanabiliyorsunuz büyük bir şişesi olmasına rağmen. Tekrar alacağım.

9)Golden Rose  01 : Şişesini sevmiyorum Golden Rose ojelerin sonuna kadar kullanmanız pek mümkün değil. Ayrıca bir süre sonra koyulaşıp sürülmesi zor oluyor ve oje üstüne sürdüğünüz için en ufak bir kuruma ojenizi mahvediyor. Bir daha almam

İyi Alışverişler

6 yorum:

  1. Merhabalr, Hemen söyliyim mükemmel bir bloğunuz var.. Tam benlik..:))
    Artık bloğunuzun yakın takipçisiyim...
    Ben de henüz yeni yepyeni bir blog sahibiyim.. Eğer siz de benim bloğumu ziyaret ederseniz çok çok mutlu olurum gerçekten...
    Çok çok selam ve sevgilerimle...:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.
      Sizin blogunuz da çok yaraıcı..
      Sevgiler

      Sil
  2. lorealın goz tmızleme losyonndan bende alıcam yagı kalması cokda sorun degılKı canımya once goz makyajını temızlersın sonrada temızleme kopuguylen yuzunu yıkarken kurularken tonıklerken dersen o yagda gıdıyor zaten ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun ama işte tembellik diyelim:)

      Sil
  3. Ben Syoss un tatil dönüşü kuru saçlar için olanını kullanmıştım çokta memnun kaldım. Ama bir süre sonra Pantene Aqua ya geri döndüm çok ta memnunum. Watsons pamukları için katılıyorum aynı şeyi cep mendilleri için de düşünüyorum. Evet ambalaj iyi de içerik yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pantene hiç kullanmadım sanırım denemeliyim.. Teşekkürler

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...