20 Ekim 2012

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi / Kozmetik

Loreal Çift Fazlı Makyaj Temizleyicimi bitirdikten sonra bunu denemek istedim ancak Loreal in kötü bir taklidi olmuş. Ürün ne vaadediyor bakalım önce:
"Badem Yağı ile güçlendirilmiş formülü sayesinde, suya dayanıklı makyaj dahil göz dudak çevresindeki tüm makyajı cildin PH dengesini bozmadan temizler.Gözünüzü ovalamanıza gerek kalmaz ve kullanımdan sonra yağlı bir tabaka bırakmaz."

Suya dayanıklı makyajı Loreal kadar iyi temizliyor evet ancak dediğinin aksine oldukça yağlı bir tabaka bırakıyor kullandıktan sonra. Hatta o kadar yağlı ki arada gözümün içine giriyor ve gözümü yakıyor. Bunu kullandıktan sonra gözlerim yağdan dolayı kanlandığı için acilen yüzümü yıkıyorum. Makyajı çıkarması güzel ama yağladırması dolayısıyla memnun kalmadım.Ancak Loreal ın bir türlü düzgün akmayan kutusundan daha başarılı bir kutusu var. Ayrıca gözüme ayrı yüzüme ayrı makyaj çıkarma ürünleri kullanmak bana çok zor geliyor artık. Meşhur Bioderma yı denemek istiyorum bu bitince. Fiyatı : 16 TL civarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...