29 Ekim 2012

Flormar 5 li Far Paletleri (No: 04, 08) / Kozmetik

Flormar  far paletlerini bir çok blogta, videoda görmüşsünüzdür. Ben de iki tanesini aldım ve bir süredir kullanıyorum. 

Kutuları şık ve kullanışlı


04 ve 08 numara



  •  08 numara paletinin renklerine bayılmıştım hem gündüz makyajı hem gece makyajı yapılabilecek bir palet. Özellikle ortadaki mat mor rengini çok sevdim. 
  • Renkleri göz bazının üstünde gösteriyorum çünkü gözümde de bu şekilde uyguluyorum ve renkler daha çok belli oluyor bu şekilde. Ancak yine de açık renkler gördüğünüz gibi çok fazla pigmentli değil. Özellikle ten rengini kaş altında bile kullansam hiç renk vermiyor gibi geliyor. Ancak günlük kullanım için genel olarak memnunum. 
  • Çok tozmuyor, yumuşak bir yapısı var.
  •  Biraz daha pigmentli olmasını istemem dışında memnunum.





  • 04 numaralı palet gördüğünüz gibi daha pigmentli bir palet ve biraz da simli duruyor ancak iki hafif renkle gündüz makyajında kullanılabiliyor.
  • Koyu kahveler ise daha çok gece makyajı için doğrusu. 
  • Bu paletten de daha mat olmasını istemem dışında memnunum. Sanırım bu paletlerde matlar az renk veriyor, pigmentliler ise daha parlak ve simli. 
Yine de sevdiğiniz bir far paleti mutlaka vardır içlerinde. Ben öneriyorum. Fiyatı: 13.95 TL . Hala almayanlardansanız buradan bakabilirsiniz.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...