22 Ekim 2012

Garnier BB Krem / Kozmetik

Biliyorum Garnier BB krem hakkında okumaktan fenalık geldi ama bitmek üzereyken kremim yazayım istedim. Hem diğer kullanacağım BB kremlerle karşılaştırma açısından iyi olur kanısındayım. BB krem bence çok önemli bir icat oldu. Zira benim gibi her zaman fondöten kullanmayı sevmeyen ya da cildinde çok fazla problem olmayıp makyaj için güzel bir zemin hazırlamak isteyenler için büyük bir kurtarıcı. Eskiden fondöten kullanmaz sadece pudra kullanırdım ancak o da cildi hiç de öyle güzel göstermiyor açıkcası. Sanki kat kat makyaj varmış gibi görünüyorsunuz ve oldukça mat oluyor cilt haliyle. İşte bu kremler içindeki nemlendirici, biraz föndöten , biraz güneş koruyucu ürünlerle ortaya karışık güzel bir görünüm vaadediyor. İlk çıkan bb krem Garnier de işte buydu.


 Gördüğünüz gibi bitmek üzere ve iki rengi olan kremden light olanı aldım

Cildimin üzerideki duruşuna bakarsanız light ın bile koyu olduğunu düşünebilirsiniz ancak fondöten gibi olmadığı için yayılınca cildin rengiyle kaynaşıp cilt rengine uyum sağlayabiliyor.
Öncelikle dediğim gibi cildinde sivilceler ve kapatılması gereken yerler yoksa güzel bu ürün. Çok az bir kapatıcılık sağlıyor ancak en önemlisi kızarıklıkları renk değişimlerini eşitliyor söylediği gibi. Ancak bunu kremi ilk sürdüğünüzde görüyorsunuz. Aradan yarım saat geçince cilt parıl parıl parlamaya başlıyor. Bir iki saat sonra ise cildinize hiç birşey sürmemiş gibi oluyorsunuz. Eğer benim gibi karma ya da yağlı bir cildiniz varsa kremin nemlendiriciliği fazla geliyor. Pudra kullanarak parlamayı azaltmama rağmen kalıcı olmaması konusunda elimden birşey gelmedi:) Şimdi bu ürünün karma ve yağlı ciltler olanı da çıkmış ama ben almayı söylediğim nedenlerden dolayı düşünmüyorum. Ama bb kremleri denemeye devam edeceğim. Çünkü fikri çok sevdim:)
Sevgiler

2 yorum:

  1. Bu BB kremi çok seviyorum.Dediğin gibi bir süre sonra cilde hiçbir şey sürmemiş gibi gözüküyor,uyum sağlıyor.Kalıp gibi bir görüntü hoş olmadığı için bu özelliği bile yeter bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel ama yağlı yerlerde parlama yapıyor bayağı... Ama yine de başarılı

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...