28 Ekim 2012

Kozmetik Alışverişim # 7

Bu aralar eyeliner a taktım ve bu sefer simli eyeliner almak için Watsons a gittim. Mağazadan bunlarla çıktım:



1) Mud Therapy Deep Cleansing Mud Mask : Kil maskesi almak istiyordum. Çünkü araştırmalarıma göre:) karma ciltler için kil maskesi, nemlendirici maske ve arındırıcı maske kullanmak gerekiyormuş. İki tane eksiğim kaldı:)Maskeleri seviyorum:) Fiyatı: 6 TL civarı
2)Pastel Waterproof Volume Mascara Color: Gittim pembe renkli maskara aldım:) Evde sürdüm bir garip oldum ama arada uçlarına sürerim diye düşünüyorum:) Fiyatı : 14.90 TL
3) Pastel Glitter Eyeliner : Arkadaşımın simli eyelinerını denedim ve bayıldım gittim ben de mavi rengini aldım. Fiyatı: 9 TL civarı
4) Kalyon Ojeler: Kalyon ojelerin rengini rafta görünce farklılığına bayıldım ve hemen iki rengini aldım. Çok çabuk kuruyuor ve incecik fırçaları var tavsiye ederim. Fiyatı:2.25 TL
5) Emily Göz Kalemi No: 107: Favori göz kalemlerimden Emily markadan simli eyeliner ın altına çekmek için mavi bir göz kalemi aldım. Fiyatı: 2 TL civarı sanırım hatırlamıyorum:)

10 yorum:

  1. bu kalyonun herbirşeyi güzeL arkADaş anamadm giTTi hemide ucuZ tam benlik kalite ve ucuzluk kaynaşmış (:
    o maSkeden karma cilT olarak bende alıciğim ama fakat lakin öncE elimdekilEri bitiRmem lazım avon kil masK az kaldı baya oldu alalı ve green tea serisinin maskesi var zaten kucuuk bişi cabuk biTer sanırSam :=P....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalyon güzel. maske bayağı kuvvetli yağ filan hiç birşey bırakmıyor ciltte

      Sil
    2. camur maskesıdemı war yoksa hebsı kıl dıye bılıyorum renklerı nasıl yuzune surdugunde

      Sil
    3. Kil maskesi aslında koyu gri mor karışımı gibi rengi var kuruyor kil gibi oluyor sonra. Bildiğin kil maskesi

      Sil
    4. hm ...bu marknın renklerı varya hebsı kıl digmı çamur yok arasında ?

      Sil
    5. diğerlerini denemedim ama kil maskesi bayağı. çamur maskesi de hiç denemedim o yüzden bilemiorum.

      Sil
    6. anadımm bende arklarına baktıgımda snırım kıl yazıyordu hebsınde aklmda yok suan sna sraym dedm...

      Sil
    7. evet arkasında kil maskesi yazıyor deneyebilirsin

      Sil
    8. tşkler denerım ksnlkle kıller karma ve yaglı cıltler ıçin ıdeaLler...

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...