22 Ekim 2012

Lush Lemony Flutter / Kozmetik

Blogumun olmadığı tırnak bloglarına baktığım günlerdi... Ojelerin şahane durduğu şahane tırnakların sahibi Tırnaklar Fora ya her daim bu manikürlü ellerin sırrını sordum. O da bana katikülleri kesmediğini onun yerine Lush ın Lemony Flutter ını kullandığını söyledi. İşte Lush markasını duyduğum andı o an:) Sonra bloglar, videolar derken Lush ın bitkisel ve katkısız ürünleri olduğunu iyice öğrendim. E artık ilk alışverişimi yapayım istedim ve ilk aldığım ürün Lemony Flutter oldu.E burada mağazası olmadığı için :( pek tabi ki internet sitesinden aldım. Şöyle ki:
 Lush ın ürünleri genelde bu şekilde siyah plastik kaplarda geliyor. Değişik yazı karakterleri de bu markanın özelliklerinden.


 Arkasında ürünü kimin yaptığı da yazıyor. Bu resimler öyle temsili değil hakikaten yapanların resmiymiş. Benimkini Peter yapmış ah canım:)

Limonlu kremimiz de böyle. Bir süredir kullanmama rağmen hiç bitmiyor desem yeridir. Çünkü oldukça yoğun ve yağlı bir krem. Ancak emilmesi çok uzun sürmüyor. Kokusu ise sanki limonları kabuklarıyla beraber ezip kutuya doldurmuşsunuz gibi yoğun limon kokuyor. Kokusunu alınca zaten ürünlerin taze hammaddelerle yapıldığına ikna oluyorsunuz. Biraz pütürlü bir yapısı var. El ve ayak tırnaklarıma sürüyorum yoksa son kullanma tarihine kadar bitmeyecek:) Ayrıca dirsek ve topukları yumuşatmak için de kullanabiliyorsunuz. Ben kötü bir hal almış tırnaklarıma manikür yaptıktan sonra bu kremi düzenli kullanıyorum ve katiküllerim iyi durumda ve kesmeme gerek kalmıyor. Memnunum. Zamanla diğer Lush ürünlerinden de deneyeceğim bakalım. Fiyatı: 26 TL

4 yorum:

  1. nekadar değişik birşeymiş bu bende bir araştırayım bakayım havlar soğudu tırnaklarım berbat olmaya başladı :(

    YanıtlaSil
  2. memnun kalırsınız bence

    YanıtlaSil
  3. ben de aldım çok aşırı memnunum. ozona sokmak zorunda kaldığım tırnaklarıma da fayda etti.
    bana da beklerim çoktandır takipteyim
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...