18 Ekim 2012

Pastel 92 & Golden Rose Paris 105 / Oje

Hazır tırnaklarımla uğraşıyorken bugünlerde bir kaç manikür daha koymak istedim. İlk resimde Pastel in yeni çıktığını düşündüğüm ojelerinden biri var. Düşündüğüm diyorum çünkü emin değilim zira makyaj konusunda koleksiyon takip eden biri değilim. Hafif sedefli çok hoş bir rengi var. Ama sanırım biraz koyu tenlilere daha iyi gider bu renk. Tam bir sonbahar rengi ama ben üzerine bir kaç kelebek çiçek kondurup bahar havası estirdim kışın bir türlü gelmemesine ithafen:)


Pastel No: 92



Bu da kırmızı ojelerimin içinde kaybolan ama bugün aklımı çelen bir renk oldu. Tek katı bile yeterli olan sürümü kolay, renk tonu tam benlik bir oje. Beni en çok etkileyen yanı ise kuruduktan sonra bile muhteşem bir parlaklığa sahip olması. Kırmızı oje severlere tavsiyemdir hala yoksa.  Kokoşluğum tuttuğundan bir kaç gümüş etiketle tamamladım manikürü... Nasıl olmuş:)

Golden Rose Paris No.105

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...