1 Kasım 2012

Kozmetik Alışverişim # 8

Cilt ürünlerim bitmek üzere ve ben de Yves Rocher a son alışveriş yazımda bahsettiğim indirimlerimi kullanmak ve hediyemi almak için uğradım. Watsons katalogunda gördüğüm bir kaç ürünü de almasam olmazdı. İşte bugün aldıklarım:


1) Beauty Formulas Kayısılı Soyulan Yüz Maskesi: Bugün maske günümdü galiba sevgili blogger arkadaşlarımdan güzel yorumlarını okuduğum bir üründü deneyeceğim. Fiyatı: 5.99

2)Yves Rocher Pure Calmille Yüz Temizleme Jeli: Aslında ben toniğini aldığım serinin yüz temizleme jelini alacaktım ama bunu önerdi satış danışmanı yüzüme bakıp. Bakalım deneyeceğim zaten Yves Roche ürünlerini bunu da denemiş olalım. Zira şimdiye kadar şahane bir temizleme jeliyle tanışmadım. Fiyatı:19.90 

3)Nutrition Saç Onarıcı Balsam: Bunu da bloggerlardan duydum ve saç uçlarını onarmak için durulanmayan bir krem boyutu oldukça küçük ama umarım memnun kalırım.Durulanmayan ürünleri daha çok seviyorum çünkü. Fiyatı:14.90 

4)Yves Rocher Express Çift Bazlı Göz Makyaj Temizleme Losyonu: Evet ilk alışverişim olduğu için hediye olarak geldi mutluyum :) Fiyatı:22.90

5)Yves Rocher Tırnak Yüzeyi Düzeltici : Bunu da internet sitesinden görmüştüm. Bu tür sararmayı önleyici ya da bakım yapıcı zemin cilalarını seviyorum. Fiyatı: 13.90. Kabul ediyorum biraz pahalı ama dediğim gibi bu ürünlerin hepsinde %20 indirimim vardı. Yazdıklarım indirimsiz fiyatları.

6) Pastel Oje No:105: Rengine b-a-y-ı-l-d-ı-m. Hafif sedefli soft bir renk bulursanız mutlaka alın derim ben. Fiyatı:2.50

7) Pastel Oje No: 111 : Pastelin kırmızı ojelerinin tonlarına bayılıyorum bu da onlardan biri. Fiyatı: 2.50

8) Yves Rocher Kabuki Fırça: Yine bir blogta çok övgüsünü okudum (ah bir de hangi ürünü hangi blogta gördüğümü hatırlayıp linkini atsam buraya) ve pudra için bu keçi kıllı fırçayı aldım bakalım. Fiyatı: 24.90 ama şu an indirimde 19.90 filan. Kaliteli bir fırça için fena sayılmaz.

9) Watsons ın Meyve Özlü Maskeleri: Daha önce de kullanmış ve memnun kalmıştım tekrar aldım bu maskelerden. Diyorum ya maske günümdü bugün:) Fiyatı : 1.99 (Kasım ayında bu indirimli fiyata)

10) Yves Rocher Eyeliner Fırçası: Göz kenarlarıma bir türlü düzgün bir şekilde koyu renk far çekemiyordum. Güzel bir eyeliner fırçası arıyordum blogger tavsiyesi üzerine aldım bunu da :) Fiyatı: 12.90 ( Bu da şu an indirimde daha az bir fiyatta)

11) Tırnak Etiketleri: Nazar boncuğu yapmaya çalışırdım fransız manikürü yaptığım zaman. Ne uğraşacam dedim aldım bu etiketleri:) Fiyatı: 1.99

12) Yves Rocher dan Samplelarım: Üç tür nemlendiricinin örneklerini verdiler denemem için bakalım deneyeceğim.Zaten Yves e sardım bu aralar.

İşte aldıklarım böyleydi...Kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım. Sizin de bu ürünler hakkında paylaşmak ya da sormak istedikleriniz varsa yorum bırakmanız yeterli.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...