5 Kasım 2012

Prolinc Katikül Giderici / Kozmetik

Artık çoğu kişi manikürünü kendi yapıyor ve gerek güzellik salonlarına gitmekten hoşlanmadığım, gerekse daha hijyenik olduğu inanıcıyla ben de onlardan biriyim. Bu sebepten kendime katikül yumuşatıcı bir ürün arıyordum. Sally Hansen in katikül gidericisi bu konuda en ünlü olanlardan ancak powderpuff un şu videosunu izledikten sonra onu almaktan vazgeçtim. Çünkü o da fazla beğenmemiş ve gördüğüm kadarıyla çok etkili bir ürün değil.


Biraz araştırdıktan sonra Prolinc in ürününü buldum ve Tanaçan dan aldım denemek için. Tırnakta 45 sn bekletip pamukla siliyorsunuz ve katikülleriniz itilmeye ya da kesilmeye hazır oluyor. Ben bütün tırnaklarıma sürdükten sonra teker teker silip kesiyorum öyle daha etkili olduğunu düşünüyorum. Ürüne gelince katikül giderici ilk kullandığım ürün olduğu için bir karşılaştırma imkanım yok ancak ben sonuçtan memnunum. Uzun süre suda bekletmişçesine katiküller ve  tırnak kenarlarındaki ölü deriler yumuşuyor. Özellikle uzun süre nemlendirilmeyen tırnak kenarları için uygun olur düşüncesindeyim. Ama mucizevi bir ürün değil yine de kesmek gerekiyor çünkü ben tahta çubuklarla istediğim görüntüyü elde edemedim. Ama pratik bir ürün olduğu kesin. Nasıl kullanılıyor ben fotoğraf çekmek istemedim çünkü pek hoş bir görüntü olmaz diye düşündüm:) Videosunu koyuyorum onun yerine  3.52. dakikadan itibaren izleyebilirsiniz(Ondan öncesi topuk çatlakları ürünü için) :

 


Umarım yararlı olmuştur çünkü sanırım pek yaygın bir ürün değil ben bir tek burada buldum
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...