7 Kasım 2012

Watsons Bird's Nest Maske /Kozmetik


Watson s maskelerinden (hani şu salatalıklı olanlar) kağıt olanları sevmiyorum aslında ama kuş yuvası (!) maskesini yine de denemek istedim. Yine yüzünüze koyup 15 dakika kadar bekletiyorsunuz ve üstünde yıkayamayın yazıyor  Ancak o kadar bol bir sıvısı var ki kağıt maskenin beklettikten sonra bir de onu cildin tamamen emmesi mümkün değil bence. O yüzden yüzünüzde yapış yapış bir his bırakıyor ve benim cildimde hassas olan burun kenarlarımı hafiften yaktı ben de haliyle yıkadım. Yıkanmayan maskeleri sevmiyorum artık karar verdim:) Maskenin amacı ise cildi aydınlatmak ve yumuşaklık kazandırmak. Gerçekten yüzünüzü aydınlatıyor ama dediğim gibi yumuşatma konusunda çok iyi olduğunu söyleyemem çünkü yapış yapış yaptı cildimi. Bir kere kullandığımı belirtmekle beraber bence çok da alınası bir ürün değil.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...