4 Ocak 2013

Glam's World Çekilişinden Kazandıklarım:)


Bugün verdiğim siparişin gelmesini bekliyordum. Kargo gelince şaşırmadım dolayısıyla. Sonra paketi  açtıkça kurdeleli bir paket gördüm. Ne kadar özenlilermiş diye saf saf düşünürken bir baktım sevgili Glam ın çekilişinden kazandığım hediyelerim gelmiş. Bu kadar çabuk beklemiyordum doğrusu. Sürat kargo bu sefer adına yakışır bir iş çıkardı. Özenli paketi bir hışımla açtığım için gösteremeyeceğim ama içindekileri göstermeden olmaz...








Pakette gördüğünüz üzere yok yok. Bu yüzden biraz ürünlerin isimlerini Glam den kopya çekiyorum...


*Bath & Body Works fiyonk kapaklı şeffaf kutusunda mis kokulu "be Enchanted Enchantee" serisine ait duş jeli, vücut losyonu, parfüm mist'i ve dudak parlatıcısı seti.  Muhteşem kokuyorlar ve kutusu çok şık. İçini tırnak süsleme araçlarımla doldurdum bile..

*Yine Bath & Body Works'ten harika kokulu 3 küçük mum. (Candied sugar plum, Cranberry pear bellini, Mint chocolate) Hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum bunlar da çok güzel kokuyor..

*MAC "Miss Behave" mineral allık. Çok merak ettiğim ürünlerden bu da çok sevindim:)

* Benefit "Juicy Coral" dudak parlatıcısı. Çok yoğun coral rengine sahip bunu da sevdim:)
* The Body Shop tırnak parlatıcı törpü.  Hep bu tarz törpüler kullanıyorum zaten iyi oldu:)
* Essie "Too Too Hot" oje. Klasik bir oje rengi bu sefer Essie den. Koleksiyonuma yeni bir parça eklendi...
* Paşabahçe, sedefli, dantel desenli resim çerçevesi. Çok şık asil bir çerçeve..
* Euro Flora melek mum. Çok tatlıı:)
* Küçük melek figürü. Bu da çok tatlı.

Sevgili Glam a bu zevk dolu güzel yılbaşı hediyeleri için çok teşekkür ediyorum. Umarım bütün yılım böyle geçer:)
Sevgiler




5 yorum:

  1. Harikalarrr <3 gule gule kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelleeeer güle güle kullanın şansınızda hep daim olsun inşallah ;)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...