15 Şubat 2013

NYC 190 Long Time Lavender Oje

NYC markasının bir ojesini daha uyguladım bugün. Renk çeşidi çok olmadığı için aldığım renkleri gösterme isteğindeyim. Bu da 190 numaralı 7 güne kadar dayanabilen ojelerinden biri. Dayanır mı bilmem...



Bu pembe rengini de sevdim. Altında Rimmel in beyazlatıcı base coat ı var üstünde de 2 kat oje uyguladım. Üstüne top coat uygulamaya gerek duymadım. Madem uzun ömürlü göreceğiz:)


Yapısı alıştığımız ojelerden biraz daha sıvı ancak rengini verdiği için ve bu kıvamda bana göre sürümü daha kolay olduğu için dert etmedim ancak bundan memnun olmayanlar da var...
Watsons ta satılan bu serinin fiyatı: 4.99 TL
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...