28 Mayıs 2013

Mayısta Bitirdiklerim

Ay sonu geldi ve yine bitenler poşetim doldu. Bakalım bu ay neler kullanmışım neler bitirmişim? Siz de aynı ürünleri kullandıysanız yorumlarınızı ya da merak ettiğiniz ürünler hakkındaki sorularınızı bekliyorum...


  • Alix Avien Stick Fondöten : Çok uzun zaman önce aldığım bu fondöten zamanla kıvamını bozmuş. Aynı zamanda kullanımını kolay bulamadım bu tarz katı fondötenlerin. Cildimi ne kadar nemlendirsem de bu fondötenin ince çizgilere girmesini ve kuru cilt görünümü oluşturmasını engelleyemedim. O yüzden bir daha almayacağım kesinlikle.
  • Şu yukarıda görünen iki plastik kaptakiler Stila renkli nemlendiricinin kabından çıkardıklarım. Yazısını burada yazmıştım. Ancak son zamanlarda cildimde kızarıklıklar yapmaya başladı. Bıraktım. Tekrar almam.
  • Bioderma H20 Sensibio: Göz makyajını çıkarmada çift fazlı temizleyiciler kadar kuvvetli değil ancak hassas ciltler için mükemmel hem de diğer temizliyicilere göre uygun fiyatlı aslında. Memnunum tekrar alırım.
  • Maybe Oje Kurutucu: Bir marketten almıştım denemek için. Güzel kurutuyor ve kokusu da eski parfümlerden birine benziyor. En az Flormar ın oje kurutucusu kadar iyi iş çıkarıyor. Bulursam tekrar alırım. Fiyatı çok uygun ve bu yüzden ambalajı çok kaliteli değil ama ben memnun kaldım.
  • Garnier 3'ü 1 Arada Yüz Temizleyicisi: Burada yazısını yazmıştım.
  • Down Under's Natural Sıvı Saç Kremi: Bu ürünü bir türlü sevemedim. Bir defa spreyi tek bir noktaya püskürtüyor o yüzden dağıtmak öyle kolay değil. İkincisi banyodan sonra kullandığım için saçlarımda kolay taranmasını ve elektriklenmemesi sağlayacak bir ürün istiyorum. Ancak bu ürün saçları ağırlaştırıyor ve sadece çok sıktığınız yerler  kabarmıyor. Sevmedim tekrar almam.


  • Smell Good Shiny Parfüm: Bim den almıştım. Kışlık güzel bir kokusu var fiyatına göre kalıcılığı fena değil. Ama tekrar alacak kadar sevmedim
  • Maybelline Liner Express Siyah: Çok memnundum bitti. Yazısını burada yazmıştım.




  • Benri Disk Pamuk: Artık başka pamuk kullanmıyorum. Çok kullanışlılar.
  • Loris Parfüm: Sanırım 5 lira gibi bir fiyatı vardı. Kokuları güzel olsa da kesinlikle hiç kalıcı değiller. Tekrar almam.
  • Bath and Body Works Be Enchanted Duş Jeli: Böğürtlen kokulu bol bol köpüren güzel  bir duş jeliydi.   Tekrar alacağım bir ürün olmaz. Duş jeli pek kullanmıyorum çünkü.
  • Cettua Burun Bandı: Her bitenler yazımda hemen hemen olan bir ürün. Çok faydasını gördüm. Yazısını burada yazmıştım.
  • Selin El Temizleme Jeli: Bu ürünü çantamda bulunduruyorum daha küçük ambalajlara boşaltıp... Gerçekten temizlediğini hissediyorum. Tekrar alabilirim.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...