8 Mayıs 2013

Nisan da Bitirdiklerim

Bitenler yazımı yazmak için biraz geciktim ama biriktirdiklerim de bu arada çoğaldı. Şimdi bitenlerin ambalajlarını çöpe göndermek için sabırsızlanıyorum. Ama önce 20 Mart tan bu tarihe neler bitirmişim bir bakalım...



1) Rossmann Vücut Peelingi: Çok severek kullandığım hatta bazen abartıp dudak peelingi olarak kullandığım bir peeling. Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım. Tekrar almak isterim ancak Rossman şehrimde yok.. 

2) Leva House Aseton: Oldukça kuvvetli bir oje çıkarıcı tırnak etlerimde de aşırı bir kurumaya neden olmadı.Tekrar alabilirim.


3) Yves Rocher Brillance Shine Şampuan: Saçları parlatma özelliğiyle öne çıkan bu ürün aslında güzel bir şampuan... Çok iyi temizliyor, güzel kokuyor ancak öyle aman aman bir parlaklık görmedim saçlarımda. Az bir miktarı yetse de bana çabuk bitiyor gibi geldi. Tekrar alacağım bir ürün değil.

4) Yves Rocher Jardins de Monde Roll On: Muhteşem bir kokusu var bu roll on un ve yaz için bence çok uygun çünkü ferahlatıcı bir etkisi var. Memnun kaldım aslında ancak bu tarz sıvı roll on ları ıslaklık hissettirdiği için çok sevemiyorum. Yine de kokusunu özlersem alabilirim. Stick deodorantlara göre çok daha kısa sürede bitiyor onu da belirteyim.

5) Salatalıklı Temizleme Sütü: Vanilya kutudan çıkan bu ürünün toniğinden memnun kalmamıştım ancak temizleme sütü fena değildi. Sütle cildimi temizlemeyi sevmediğimden ve bu süt de görüşümü değiştirmediğinden tam boyunu almayı düşünmüyorum.


1) Cala Güllü Temizleme Mendilleri: Bu temizleme mendillerine bayılıyorum. Aloe veralı olandan sonra güllüsünü denemek istedim. Yine çok güzeldi ancak Aloe Vera lıdaki ferahlık hissi pek yoktu. Bu mendiller artık vazgeçilmezim. Gratislerde satılıyor çok uygun fiyatlara..

2) Nive Pure & Natural Temizleme Mendilleri: Youtube daki bloggerlardan Sevgili Hande ve Buket in tavsiyeleri üzerine almıştım ancak hiç memnun kalmadım ben. Hem cildimdeki kuru bölgeleri yaktı, göz kapağıma değdirdiğimde yine göz kapaklarımı yaktı hem de oldukça pahalı. Bir daha almayı düşünmüyorum..

3) Cettua After Night Fever Maske: Yorgun cildi rahatlatıcı, yatıştırıcı, tazelik verici bu maskeden memnun kaldım. Hakikaten özellikle sabahları uyguladığımda cildime ferahlık ve canlılık veriyor. Kağıt maske şeklindeki bu ürünü yüzünüzde bekletip atıyorsunuz. Ancak içindeki sıvısı çok bol geldiği için fazla sıvısını sıkıp öyle kullanıyordum. Yine de kuruduktan sonraki cildimdeki yapış yapış hissi sevmiyorum. O yüzden tekrar almayacağım.

4) Cettua Burun Bantları: Ayrıntılı yazısını burada yazmıştım ve memnunun tekrar alacağım.

5) Benri Disk Pamuklar: Benri pamuklar denildiği kadar varmış artık başka pamukları denemiyorum.


1) Loreal Casting Creme Gloss Saç Kremi: Ah şu saç boyalarından çıkan saç kremlerinin büyük boylarını çıkarsalar! Etkisi muhteşem, kokusu bir garip ama nedense ben seviyorum. Tekrar almak istediğim ama her zaman alamadığım bir ürün kendisi:)

2) Sex and The City Kiss Kalem Parfüm: Şurada bahsettiğim setin içinden çıkmıştı. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Ancak pek kalıcı değil..

3) Dudak Kremleri: Bu 4 lip balm çok uzun zamandır bendeler ve artık garip garip kokuyorlar. Neutrogena hariç diğerlerini pek kullanmadım ama soldaki 2 lip balm en sevdiklerimdi..

4) Nuxe Nuxellence Jeunesse Yüz Kremi: Vanilya Kutu dan çıkan bir kremdi. Nuxe markasının kremleri gerçekten çok hafif çok güzel kokan güzel nemlendiren kremler oluyor. Bu kremi de severek kullandım ancak yoğun bir yaşlanma karşıtı bir krem olduğu için almayı düşünmüyorum. Sanırım daha olgun ciltler için..




1) Dove Makyaj Seti: Makyaja bu kadar ilgili olmadığım zamanlarda sosyete pazarından aldığım uyduruk bir set. İçinde pudra ruj far vs var ancak çok eski olduğu için ve sağlıksız olduğu için uzun zamandır kullanmıyorum ve çöpe gidiyor.

2) Watsons Cep Islak Mendilleri: Oldukça kalın ve ıslak bu ıslak mendiller çanta için oldukça kullanışlı severek kullandım. Tekrar alırım.

3) Sensodyne Ağız Bakım Suyu: Sensodyne diş macununa benzeyen bir tadı var ve ağzı çok yakmıyor ancak yine de aradığım ürün değil kendisi. Tekrar almam.

4) Rimmel Renew& Lift Pudra: Nefret ettiğim bir pudra oldu ama öyle ya da böyle bitirmeyi başardım. Ne kadar az sürersem süreyim yüzde kalın bir tabaka oluşturuyor. Yapısı çok kalın ve tebeşir gibi beyazlık veriyor.. Zaten artık piyasada sanırım yok ancak bittiğine çok sevindiğim kesin.

5) Avon Lip Gloss: Bu da çok eskiden aldığım bir lip gloss uzunca süre kullandım ve artık yapısı bozulduğu için çöpe gidiyor.


1) Flormar Deluxe Shine Gloss D32: Flormar ın bu seri glosslarını yazayım yazacağım derken birini bitirdim bile. Muhteşem bir pembe renkteki bu gloss aslında tam bir gloss değil. Parlaklık veriyor ancak pigment seviyesi ruj kıvamında. Dudak kalemi veya dudak nemlendiricisi sürmesemde dudak çizgilerine dolmuyor. Bu yönden benim için sür çık ve unut tarzı bir ruj kendisi. Tek dezavantajı sıcaktan çabuk etkilenip çok yumuşuyor ve çabuk bitiyor:) Diğer renklerinden aldım bile..

2) The Police Parfüm Tester ı: Vanilya Kutudan çıkan bir tester. Hafif güzel  ancak bir çok parfüme benzer bir kokusu var o yüzden beni çok etkilemedi.

3) Lancaster Makyaj Temizleyici: Bioderma H20 ya benziyor bu ürün hatta bir farkını göremedim. Ancak ondan çok daha pahalı olduğu için almayı düşünmüyorum.

4) Flormar Graffiti Oje: Bu çatlayan ojelere ne kadar meraklanmıştım zamanında. Ancak bir türlü sevemedim.   Hemen kuruduğu için aceleyle ve düzgün sürmek gerekiyor ve öyle çok şık da durmuyor. Daha çok asi genç kız havası oluyor. Bu oje de artık iyice kurudu çöpe gidiyor.

5) Versace Crystal Noir Parfüm Tester: Çok elegant bir koku ve ağır değil. Çok beğendim ancak elimdeki parfümleri bitirmeden almayı düşünmüyorum...

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...