17 Haziran 2013

Çekiliş Sonucu # 8

8. çekilişimi de sonunda sonuçlandırdım. Aslında cumartesi açıklayacağımı duyurmuştum twitter hesabımda...Ancak elimde olmayan sebeplerle bugüne kaldı. 
Google hesabında duyuranlara artı çekiliş hakkı veremedim çünkü şartlarda onu yazmamıştım ve daha çok çekiliş hakkı isteyenlere haksızlık olacaktı. Ama bir dahaki sefere onu da dikkate alacağım. 
Ne kadar çok kitap sever varmış hakikaten. Ayrıca tek zorunlu şartımın izleyicim olmak olması da bir çok kişiyi memnun etmiş. İlgi gösteren duyuran herkese çok teşekkür ederim. Şimdi gelelim bu iki kitabı kazananın kim olduğuna....




Tebrik ediyorum kendisine mail atarak ulaşıp en kısa zamanda hediyelerini göndereceğim.
Sevgiler

5 yorum:

  1. açılmıyor kazanan kişinin adının olduğu görsel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. ayşe çotuk kazandı. görsel bende görünüyor ama...:/

      Sil
  2. Merhabaa çok mutlu oldum teşekkür ediyorum adresimi mail atıcağım :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun ,ben gene kazanamadım yahu :(

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...