26 Haziran 2013

Vanilya Club Haziran Kutusu

Bloga yazasım gelmediği için bu ayki Vanilya Club kutusu yazım biraz gecikti. Aslında artık 2 ayda 1 almayı düşünüyorum. En azından elimdeki ürünler bitene kadar... Hemen kutuda neler olduğuna geçiyorum...


Her zamanki siyah 'cool' kutumuzla geliyor...



Davidoff Champion Energy Erkek Parfüm Tester ı
Nuxe dan Yüz Peelingi: Nuxe ürünlerini çok seviyorum o yüzden her ay gönderseler şikayetçi olmam.
Lcn den Fondöten Tester ı: Sanırım 3-4 kullanımlık. Henüz kullanmadım ama umarım rengi uyar..


Vee kutunun ağır topları China Glaze ojeler!! Aslında bu ayki kutuyu almadan önce bakalım neler varmış diye  araştırmıştım ve geçen yılın kutu yazılarıyla karşılaştım ve yine China Glaze ojeler varmış. Bu ay da öyle olur umarım diye düşünürken bunlar geldi. 2 çatlayan  2 normal oje geldi. 
Çatlayan oje olarak AlixAvien ve Flormar kullanmıştım ikisi de birbirinden berbat olunca vazgeçmiştim o sevdadan ancak bu çatlayanlar tekrar hevesimi getirdi. Gerçekten çok güzeller...
2 tane de tırnak etiketi geldi yanında...
Bir de CHI saç losyonu ... Henüz kullanmadım ama çok ilgimi çekmedi.
Evet çok dolu bir kutu değil ojeler dışında. Ama oje severleri memnun eden bir kutuydu bence...
Siz de aylık 35 TL ye her ay sürpriz kutular almak istiyorsanız buraya gözatabilirsiniz.
Twitter hesabım için tık
Instagram hesabım: oylesinebiri66
Sevgiler

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun tatlım,güzel gelmiş bu defa bende almak istiyordum bir türlü kısmet olmadı gitti :/

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...