5 Ağustos 2013

Cala Makyaj Temizleme Mendilleri

Uzun zamandır bitenler yazılarımda bahsettiğim bu makyaj temizleme mendillerine bir de böyle toplu halde göz atmak ve yazılarımda bulunsun istedim. Çünkü seviyorum:)
Makyaj temizleme mendillerini makyajımı çıkarmak istediğim ama hemen yüzümü yıkamak istemediğim zamanlarda kullanıyorum ki bu hemen hemen her zaman oluyor:) Şimdiye kadar bir kaç farklı ürün denedim ama hepsinin bir problemi var. Kimisi yüzümü yaktı kimisi çok kuruydu vs vs...
Cala mendillerinin ise 4 çeşidi var ama burada 3 tanesini görebiliyorsunuz. Diğeri çeşidi ise güllü olan. Gül kokusunu çok sevmesem de mendildeki koku rahatsız edici değil ama yine de favorim o çeşidi değil. Neyse efendim Cala kardeşler böyle gözüküyor.



Mendiller çok yumuşak değil hafif sertliği var. Ama şimdiye kadar kullandığım en ıslak mendil oldu ki ben bunu çok seviyorum. Ama bütün çeşitlerinde aynı ıslaklık yok. Mesela Collagen çeşidi daha kuru geldi bana ama benim bu mendillerin tiryakisi olma sebebim Aloe Vera lı olan... Kokusu güzel ve inanılmaz ferahlatıyor beni.
Mendillerin büyüklükleri ise çok küçük değil çok büyük de değil. Mendilin arkasında elim var ki büyüklüğü anlaşılsın diye:) 



 Ürün tanıtımı ise paketin arkasında şu şekilde belirtilmiş. Göz makyajını uğraştırmadan çıkarabilen bir mendile rastlamadığım için bu ürünün de çıkarmaması beni rahatsız etmedi. Ayrıca gözüme değdirdiğimde de herhangi bir yakma, batma yapmadı...



İçindekiler ise şöyle ve evet paraben var maalesef :(


Bu ürünün yüzümde tahrişe neden olmaması, ıslak yapıda olması, yüz makyajını güzel çıkarması ve fiyatı beğendiğim yönleri. Ancak paraben olması ve biraz sert yapıda olması sevmediğim yönleri. Ama yine de daha iyisini bulana kadar favori makyaj temizleme mendilim kendileri.
Gratis lerde satılıyor ve fiyatı 3.75 TL.

Sevgiler

4 yorum:

  1. aloe veralısını bende kullandım, güzeldi :)

    YanıtlaSil
  2. Aloe vera yı kullanmıştım bende bir dönem. Bana da sert geldi bıraktım sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani diğerlerine bakınca o sertliği dikkate almıyorum:)

      Sil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...