2 Ağustos 2013

Temmuz da Bitirdiklerim

Ağustos ayının ilk yazısı bitirdiklerim olsun:) Bitirdiklerimi böyle toplu halde görünce hoşuma gidiyor:)  Tüketim toplumu:) Neyse efendim bu yazıdan itibaren bitirdiklerimi sınıflandıracağım böylece okuması daha kolay olacak. Şöyle ki ürünlerin başlıklarını şu renk kodlamasıyla yazacağım ki hemen beğendiğim ya da beğenmediğim ürünlere göz atabilin diye. Renkler de şöyle olacak:

Kırmızı Başlıkla Yazılan Ürünler: Hiç sevmediğim asla tekrar almayacağım ürünler
Sarı Başlıkla Yazılan Ürünler: Orta derecede sevdiğim olsa olur olmasa da olur dediğim ürünler.
Yeşil Başlıkla Yazılan Ürünler: Çok sevdiğim tekrar alabileceğim ürünler.

Hemen fotoğraflara geçip Temmuz ayında neler bitmiş bakalım...



1) Sex and The City Love 2 Parfüm: İçinde boncukları olan ama baya yer kaplayan şişesiyle uzun süre kullandığım bir parfüm oldu. Douglas tan set olarak almıştım çok çok uygun bir fiyata. Vücut losyonunu kullanmadım hala. Bence güzel bir kokusu var günlük olarak kullanılabilecek hafif bir koku. Ancak pek kalıcı değil maalesef.


2) Pantene İnce Telli Saçlar İçin Isı Koruyucu Sprey: Zar zor bitirdim hiç sevmedim bu ürünü. Saçları yatıştırıyor ağırlık yapmıyor ama sprey kısmı çok kötü. Tekrar almam. Yazısı buradaydı.

3) Aveseena Yüz Toniği: Memnundum tekrar alabilirim. Yazısı buradaydı. Lila kutudan almıştım.

4) Sarıkız Sıvı Saç Kremi: Saçları yıkadıktan sonra kolay taramak için kullandım. Hafif yapılı saçları ağırlaştırmayan bir yapısı var ancak ince telli ve yoğun saçlarıma bol bol sıkmak zorunda kaldım. Eğer çok zor açılan saçlarınız yoksa ve ağırlaştırmayan bir ürün isterseniz güzeldi...

5) Essence Gel Look Top Coat: Resmen oje sürmekten soğutan bir top coat. Jel görünümü vereceğim derken yoğun yapısından dolayı kalın bir tabaka oluşturuyor ince sürmek isterseniz iz oluyor. Asla tekrar almam.



1) Cala Collegen Makyaj Temizleme Mendili: Bu makyaj temizleme mendillerini çok ıslak olduğu için seviyorum ama bu çeşidi bana daha kuru geldi. Tekrar almam.

2) Cosmed Tüy Azaltıcı Serum: Kullanımı güzel su gibi bir ürün. Tüyleri yok ettikten sonra sürdüm biraz geciktirdi tüy çıkmasını ama öyle aman aman bir etkisini görmedim. 

3) Cosmed Tüy Azaltıcı Losyon: Serumdan sonra sürülen losyon. Dediğim gibi hemen gidip tam boyunu almalıyım tarzı bir ürün olmadı benim için.

4) Liquid Gold Yüz Temizleme Jeli: Vanilya Club tan çıkmıştı bu ürün. Ama hiç memnun kalmadım. Her ne kadar gözlerime değdirmemeye çalışsam da gözlerime değdiği an acaip batma yaptı. Hiç sevmedim.

5) Davidoff Champion Energy Parfüm Tester: Bu da vanilya kutudan çıkmıştı. Çok güzel bir erkek parfümü.

6) Avon  Extra Lasting Fondöten: Hiç beklemiyordum iyi çıkacağını ama uyguladıktan sonra neymiş bu diye bakmadan edemedim. Oldukça düzgün ve mat bir görünüm sağlıyor. Sanki makyaj bazı uygulamış gibi pürüzsüz bir görüntü sağlıyor. Alabilirim 

7) Cettua Burun Bandı: Her bitenlerde oluyor sanırım. Çok memnunum. Yazısı burada.


1) Superdrug Mud Therapy Mud Mask: Watsons ta satılan kil maskelerinden. Normalde kil maskesi benim cildimin yağlanmasını nötrler eşitlerdi. Ama bu ürün resmen cildi kurutuyor. Kurumasını beklerken inanılmaz kaşındırıyor. Zar zor bitirdim. Asla almam.

2) Blush Rose El Kremi: Gratis ten almıştım bu ürünü. Zor emiliyor ve kimyasal kokuyor resmen. Tekrar almam.

3) Essence My Base: Aslında yazısını yazmak istiyordum bu ürünün ama fırsat olmadı. Terlemeyi önlüyor gözenekleri tıkadığı için ama onun dışında pek bir etkisi yok. Bir de turuncu bir rengi var yüze sürünce turuncumsu oluyorsunuz. Makyaj rengini etkilemiyor ama ben o durumu sevmedim. Makyajın kalıcılığında çok uzun süre etkili olmuyor ama makyaj bazı hiç kullanmayanlar belki denemek için uygun fiyatlı olduğu için bunu alabilirler. Ama ben tekrar almam.

4) Cecile 06 Göz Kalemi: Rengi kullanışı çok güzeldi arkasında da süngeri var ama açılıyor mu asansörlü mü çözemedim:) Ben açtım ama plastik gibi bir dışı var:) 

5) Essence Eyeliner Pen: Keçe uçlu bir eyeliner. Kullanımı kolaydı ama şahane diyemem. Çünkü boyanın çıkması kendi keyfinde ne bir yere batırabiliyorsunuz ne de çevirmeli bir yeri var. Bazen az geliyor bazen çok. O yüzden pek kullanışlı değil. Tekrar almam.
Sevgiler

6 yorum:

  1. Aveseene'i çok merak ediyorum.

    Essence'in eyeliner pen de aynen dediğin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben toniği beğeniyorum cildimde hiç tahriş yapmadı doğal içerikli canım deneyebilirsin

      Sil
  2. Merak ettiğim bazı ürünleri gördüm burada sanırım almayacaklarım olacak :')

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler tatlım :) gelsin yenilerrrr

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi bi sürü bitirmishsin.umarim yenilerden memnun kalirsin.benim de 2ci bitirdiklerim yazisi yola cikti geliyor...

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...