19 Ocak 2014

Garnier Makyaj Temizleme Mendilleri

Farklı farklı ürünleri denemeyi seviyorum. Bunlar makyaj temizleme mendilleri gibi sıradan şeyler olsa da:) Deneyimlerimi de burada paylaşmak istedim yine. Daha önce uzunca bir süre Cala makyaj temizleme mendillerinden kullanmış ve şurada yazmıştım. Onlardan memnun olsam da biraz farklı ürünlerden denemek istedim.


Ürün açıklaması şöyle:

Üzüm Özü İçeren Makyaj Temizleme Mendilleri benim için uygun mu?

Evet, eğer cildiniz normal veya karma ise ve kolay, etkili, pratik bir cilt temizleme yöntemi arıyorsanız uygundur.

Farkı Nedir?
Her mendil suya dayanıklı makyajı ve ciltteki kiri temizlemek için özel olarak üretilmiştir. İçeriğindeki üzüm özü ve E vitamini cildinizi temizlerken tazeler. Yağlı bir cilt hissi vermez.


Nasıl Kullanılır?

Paketteki koruyucu bandı açın. Bir mendil alın ve yüzünüzü temizleyin. Mendillerin kurumasına izin vermeden paketi kapatın.




Ben yüzümü yıkamadan önce eğer makyaj yapmışsam yüz makyajımı önce bu mendillerle temizliyorum. Daha sonra yüz temizleme jelimle yüzümü yıkıyorum. Böylece pudra ya da fondötenle yüzümü yıkamış olmuyorum ve daha iyi temizleniyor bu şekilde. Bu mendiller genelde göz makyajı için yeterli olmuyor. Özellikle rimmeller için daha yoğun makyaj temizleme sularından faydalanmak gerekiyor. 
Mendil çok sulu değil çok kuru da değil. Tam kıvamında diyebilirim. Yani biraz daha kuru olsa kullanışlı olmayabilirdi. Son derece yumuşaklar ve cildimi tahriş etmediler. Sildikten sonra da herhangi bir kuruluk hissetmedim. Gözlerime kullandığım çift fazlı makyaj suyunun kalıntılarını da oldukça güzel temizliyor. İçinde 25 tane var. Bir tanesinin büyüklüğü bütün yüzün makyajını temizlemek için yeterli geliyor. Sadece bununla temizleyip uyuduğum zamanlar oldu anca o şekilde çok iyi temizlendiğini düşünmüyorum bu tür mendillerle.
Paketi, kapaklı olmasa da havasını alarak kapattığımda herhangi bir kuruma emaresi göstermedi mendiller. 
Ürün normal ve karma ciltler için. Benim cildim ise karmaya dönük kuru ve hassas... Herhangi bir rahatsızlık yaratmadı. Bu yüzden bu üründen memnun kaldım. 
Fiyatını tam hatırlamıyorum ancak 12 TL civarı indirimlerden faydalanılıp denenebilir.
Sevgiler

2 yorum:

  1. Bioder in makyaj temizleme mendillerini denediniz mi? aynı zamanda kırışıklşık karşıtı. Ben denedim ve süper

    YanıtlaSil
  2. bende denedim evet güzeldi

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...