20 Ocak 2014

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi

Göz makyajı çıkarmak deyince yağlı ürünlerden yani çift fazlı ürünlerden başkasının üstüne tanımıyorum. Her ne kadar su kıvamında Bioderma h20 ya da Loreal ürünleri olsa da rimelleri çıkarmada çift fazlılar kadar başarılı değiller. Kimileri gözlerindeki yağlı hissi sevmiyor ancak ben makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü yıkadığım için beni rahatsız etmiyor bu duygu. Bu yüzden de göz altımda şimdiye kadar şu beyaz beyaz yağ butonlarından oluşmadı.
Bu konuda şimdiye kadar en çok Yves Rocher in çift fazlı makyaj temizleyicisinden memnun kalmıştım. Bu sefer de Neutrogena nın ürününü denemek istedim.



Görüldüğü gibi yağlı ve sulu yapıda iki sıvı olan çift fazlı bir ürün ve çalkalayınca karışıyor ve pamuğa döküp göz makyajınızı siliyorsunuz.
Her ne kadar yağlı kalıntı bırakmaz dese de bırakıyor. Şişesinde ise özel kapağı olmadığı için kullanması biraz zor oluyor. Ben pamuğu dayayıp döküyorum ki her tarafa akmasın diye. Bu bakımdan ağız kısmına daraltıcı bir iç kapağın olmasını tercih ederdim.



Bu ürün gerçekten göz makyajını çıkarmada oldukça etkili. Maskaralarınızı ya da yoğun farlarınızı çıkarmak için az miktar ürünü pamuğa döküp gözünüzün üzerinde bir kaç saniye bekletip ovalamadan sildiğinizde göz  makyajınızı tamamen çıkarıyor. Böylece çok hassas olan göz çevresini pamukla hırpalamadan temizlemiş oluyorsunuz. Bazen bazı ürünlerde o yağ gözüme kaçıyordu ya da ürünün kendisi gözlerimi yakıyordu. Ancak bu üründe kesinlikle öyle bir sorun yaşamadım. Dediğim gibi ürün yağlı olsa da daha sonra makyaj temizleme mendiliyle ya da yıkayarak gözlerimi temizlediğim için göz çevremde herhangi bir yağlanma sorunuyla da karşılaşmadım.
Bu ürün de çift fazlı olan ürünler arasında favorilerimden biri oldu. Ha bu arada oldukça bereketli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Çünkü çok az bir miktarı bile yetiyor. Diğer su gibi olan makyaj temizleme sıvıları gibi bol kepçe kullanmak zorunda kalmıyorsunuz.
Fiyatı 15 TL civarında ve Watsonslarda ve daha bir çok eczanede ya da markette bulunabiliyor.
Sevgiler

2 yorum:

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...