6 Şubat 2014

Watsons (Superdrug) Yüz Temizleme Mendilleri

Yüz temizleme mendillerini yüzümü temizleme jeliyle temizlemeden önce ya da çok uykum varsa makyajımı temizlemek için kullandığım ürünler. Dolayısıyla sık sık bitiriyorum. Bu aralar da farklı ürünler deneme fırsatım oluyor. Bunlardan biri de Watsons un ithal ettiği Superdrug firmasının yüz temizleme mendilleri...



Yüz temizleme mendilleri olarak geçen ürün tüm cilt tiplerine uygun ibaresi taşıyor. İçinde ise temizleyici, göz makyaj temizleyici, tonik ve nemlendirici olduğu söyleniyor. Bir mendil için tamamen abartılmış bir açıklama olmuş. Bu yeşil paketli olan ise salatalıklı ve bir pakette 25 adet mendil var.





 Mendilin yapısı şu adi ıslak mendiller gibi ince ve esneyen cinsten. Islaklığı ise normal seviyede yani ne kuru ne çok ıslak...
Ancak bu ürünü gözüme değdirmememe rağmen cildimi temizlerken burun kenarlarımı ya da hassas noktaları yaktı... Yüzümü temizlerken ise gittikçe sertleşen yapısıyla cildimi yorduğunu düşünüyorum. Temizlemesi ise fena olmamakla beraber cildimi çok rahatsız ettiği için hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu kendisi.. Ayrıca bu mendille temizleyip arkasından yüz temizleme jeliyle yıkamadığım bir gecenin sabahında yüzümde sivilceler çıktı ve cildimde hassasiyete bağlı kızarıklıklar oldu. Zar zor kullandığım bu ürünü uygun fiyatına rağmen hiç tavsiye etmiyorum. Küçük paketleri bu aralar Watsons ta indirim sepetinde 3 TL gibi uygun fiyata satılmasına rağmen denememekte fayda var:)
Sevgiler

1 yorum:

  1. ben de bundan çok memnun kalmıştım. ciltten cilde değişiyor demek :)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...