25 Ağustos 2014

Cyrene Argan Yağı

İşte yine burdayım... Bugün kullandığım ilk argan yağından bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz bir ara oldukça popüler olan ve merak uyandıran argan yağları furyası başlamıştı. Ben de birini denemek istedim. Aslında yağ kullanmayı ne vücutta ne yüzde sevmiyorum... Bana göre emilmesi zor, ağırlık hissi veren şeyler ama yararlıdır dediler:)
Bakalım nasılmış...


Ürün Açıklaması:

"Argan yağı doymamış yağ asitleri oranı açısından en zengin yağlardan bir tanesidir. Bu özelliği sayesinde cilt ve saçların gün boyunca nemini koruyarak cildin yumuşaklığını ve esnekliğini geliştirir. Argan yağındaki yüksek orandaki Linoleik asit içeriği , Argan yağına hücre yenileyici özelliği katar. Cyrène Argan Yağı hiçbir katkı maddesi, esans, paraben, silikon, zeytinyağı, ayçiçek yağı ve diğer ucuz yağ ve bileşenleri içermez. Cyrène Argan yağı ECOCERT tarafından onaylanmıştır."


Ürün görüldüğü gibi bir damlalıkla kullanılıyor. Damlalığında bir problem yaşamasam da şişesinden sızma durumları olabiliyor o yüzden yatay tutmamak lazım şişeyi. Sonuçta yağ...
Evet tam bir yağ ve o yüzden biraz yayması ve emilmesi zor oluyor.
Ayrıca kokusu çok ağır olmamakla beraber "oh ne güzel kokuyor" diyebileceğim tarzda değil tamamen bitkisel bir koku...
Yüzümü kuru hissettiğimde geceleri uyguluyorum sabah kalktığımda ise cildim bebek gibi yumuşacık oluyor! diyemeyceğim:) Yani o kadar yoğun bir yağın daha fazla nemlendirmesini hatta hala biraz yağlı kalmasını bekliyorum ancak yüzümde inanılmaz bir etkisi olmadı nem açısından. Bazen yüzümün kuruyan bölgelerimde tamamen olmasa da hafif bir etki sağlıyor ancak çok severek kullandığım çok faydasını gördüğüm bir ürün olmadı...
Yine de uygun fiyatlı argan yağı denemek isteyenler için iyi bir seçenek olabilir. Buradan satın alabilirsiniz.
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...