26 Ağustos 2014

Loreal Paris Perfect Clean Köpük Krem

Cilt bakımı konuları oldukça ilgimi çeken konulardan... Ben de farklı ürünleri denemekten çekinmiyorum. Yüz temizleme jellerinde bile her seferinde değişik bir ürün kullanıyorum. Ne de olsa oldukça çeşitli ürün var... Bunlardan biri de Loreal Perfect Clean serisinden işte bu ürün oldu:



Köpük krem olarak geçen bu ürün hassas ve kuru ciltler için üretilmiş... Sözde... Köpük krem deyince şöyle uyguladıkça bol bol köpüren hafif bir ürün bekliyordum. Krem olmasına krem ancak köpürmesi çok az. Bu tabi ki ayrıntı.. Esas beni rahatsız eden kuru ve hassas ciltler için olan bu ürünün çok kuru olmayan cildimi bile kurutması. Yıkadıktan sonra bile o gerginliği oldukça fazla hissedebiliyorsunuz. Ayrıca ürün çok zor durulanıyor o yüzden "hassas" cildinizden arındırmanız biraz zor olabilir...


Görüntü alıntıdır

Albenili ambalajındaki  dandik yüz temizleme fırçası bile bu ürünü sevmeme neden olmadı maalesef... Ha yüz temizleme fırçasını makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum o iyi oldu;)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...