24 Nisan 2015

60 Saniyede Organize Olun * Jeff Davidson

Ben maymun iştahlı bir ikizler burcu kadını olarak bazı bazı, bazı işlere merak sarıp deli gibi onunla ilgilenip sonra başka bir merak konusu bulup ona atlıyorum. Bunun bana bir çok faydası olduğu kadar zararları da yok değil ancak çabuk sıkılan bir insan olduğumdan bu huyumun ölene kadar geçeceğini ya da değişeceğini sanmıyorum. Ama halimden de şikayetçi değilim...
İşte organize olma düzenli olma her şeyi yazarak yapma gibi durumlara bir ara çok ilgiliyken sahafta bulup almak istedim. Çünkü milletçe yazıp okumayı sevmediğimizden ya da "sabah ola hayrola" mantığına bağlı olarak planla yaşamak pek bize göre değil. Ancak batı zihniyetinde bu organize işler oldukça fazla ve adamlar hayatlarını düzenli yaşamaya çalışmayı, yaşamayı içlerine sindirmişler. Ajandaları, planları, notları, listeleri vs var sürekli. Belki de o yüzden bizden daha başarılılar bilemiyorum

Neyse efendim Türkçeye çevrilmiş bir organize olun kitabı bulmuşken alayım istedim. Jeff Davidson genelde iş hayatı için yazdığı bu kitapta her ne kadar oldukça akıcı ve anlaşılır dilde yazarak okumayı kolaylaştırsa da çok ufak tefek ipuçları dışında verimli çözümler göremedim. Aynı zamanda yabancıların alışkanlıklarına uygun yazıldığından kendime pay pek çıkaramadım. Pinteres'te daha çok fikir var kanımca... Bu tür kitapların sayıca artması dileğimdir efendim.
Düzenli günler dilerim...

4 yorum:

  1. Merhaba eğer düzenli ve planlı yaşamayı öğrenebilirsek daha başarılı olacağız bence milletçe, not alan insanların her işte daha başarılı olduklarını görüyorum. Organize olanlar zaten hayata hep daha iyi ne yapabilirim şeklinde bakanlardır. Bende bitmeyen heveslerim sebebiyle size katılıyorum bende beklerim sevgilerle..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Evet çok haklısınız. Bence organize olmak stresi yenmenin en önemli sebeplerinden biri ancak genlerimizde yok heralde

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuz çok hoş takibe aldım bende bloğa beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler mutlaka gelicem:)

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...